Tung i sinne och hjärta

2012-07-13 09:04:37 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Just pratat med barnen. Nu är det tungt alltså med detta avståndet.
 
Theo hade drömt en mardröm inatt och berättade medans han snyftade och knappt fick fram ett ord hur han hade ramlat i vattnet och blivit alldeles blöt men mamma och pappa hade hjälpt honom upp. Det gjorde ont i hjärtat att inte kunna vara där och krama honom nä rjag riktigt hörde hur han kämpade mot gråten.
 
Mira räknar ner dagarna och hade börjat gråta när min mamma talade om för henne att vi kanske inte skulle hinna dit i morgon utan komma på söndag istället. Ingen chans i världen att jag åker på söndag efter att jag hört de orden.
 
Mina barn är mitt liv. Svårt att förklara känslan av att vara så trött och orkeslös att man inget hellre vill än att lämna bort barnen över en dag eller två och när de varit borta en timme så saknar man dem så galet mycket att man är beredd att hämta hem dem igen. Borta är då all frustration (över att de inte lyssnar på tillsägelser, eller gör som jag säger), all ilska (över att de skrattar åt mig när jag skäller på dem) och all trötthet.
 
Tänk att man kan älska två små människor så otroligt mycket. Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej!
Det gick inte att skicka mejl till din mejl som du har angett på sybloggen.. det ville inte gå fram :/ Hoppas att de går bra att jag gör det här istället..

Jag skulle vilja beställa en "ellen mössa" med de andra tygerna (bild 2) du har - helst de med röda rosor på vit botten och rosa rosor på rödbotten. Om du förstår vilka jag mena. jag skulle även vilja beställa en matchande scarf om det funkar?!

Namnet som skall stå på mössan är: Maija
Huvudomfång: 47,5 cm (skulle vilja ha något större så att hon kan ha den längre).

Vad går detta kalas på?

Mvh Anneli :)

2012-07-14 @ 20:05:23
Postat av: Anneli

Hej!
Det gick inte att skicka mejl till din mejl som du har angett på sybloggen.. det ville inte gå fram :/ Hoppas att de går bra att jag gör det här istället..

Jag skulle vilja beställa en "ellen mössa" med de andra tygerna (bild 2) du har - helst de med röda rosor på vit botten och rosa rosor på rödbotten. Om du förstår vilka jag mena. jag skulle även vilja beställa en matchande scarf om det funkar?!

Namnet som skall stå på mössan är: Maija
Huvudomfång: 47,5 cm (skulle vilja ha något större så att hon kan ha den längre).

Vad går detta kalas på?

Mvh Anneli :)

Svar: Hej Anneli! Jag har fått ditt mail nu. Har hotmail.SE så det kanske var det som var felet? Svarar ditt mail senare under dagen:)
Therese

2012-07-14 @ 20:05:25
Postat av: Sarah Leman

Hej! Det går inte att klicka in sig någonstans på din syblogg :( Jag vill beställa bl.a en mössa :)

Svar: Hej Sarah! Va konstigt att min blogg inte funkar. Måste kolla upp detta. Maila mig din beställning så återkommer jag med mer info om betalning och leveransinfo. Jag behöver veta vilken modell av mössa du vill ha, storlek och namn. Vi hörs vidare! /Therese
Therese

2012-07-15 @ 11:59:11
URL: http://leman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback