Utan barnen

2012-07-02 23:31:44 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu har vi varit utan barnen i 4 dagar. Tiden går fort, men samtidigt så otroligt sakta. Känns som en evighet innan vi får träffa dem igen. Jag försöker njuta av den "ensamma" tiden men har svårt att inte sakna dem varje vaken minut. Man inser hur fattig man är utan barnen.

Det positiva är väl att jag får chansen att vila upp mig till en mycket bättre mamma. En mamma som orkar leka, busa och uppfostra.

Har försökt att prata med Theo i tre dagar, han vägrar. Igår skrek han 10 meter från luren. "Puss o kram mamma, Hejdå!" Idag tog han luren och sa "Jag äter äpple mamma, Puss o kram". Inga givande samtal direkt... mer att de kanske säger sitt i sin tysthet. Han trivs hos mormor och morfar och saknar inte sina föräldrar alls.

Tur att jag jobbar hela veckan så att jag inte hinner tänka och sakna så mycket. På torsdag har jag roliga planer... hoppas de går vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback