Vi har det bra...

2012-07-19 15:27:57 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


...det har vi verkligen. Att få träffa barnen igen efter två veckor var underbart. Jag kan inte få nog av att pussa på dem nu. Mira har en del hemlängtan så vi får se hur länge vi blir kvar. Dom har ju varit borta från hemma i tre veckor nu så jag förstår att hon kanske vill hem till sina leksaker och sin egen säng. Själv har jag inget emot att stanna ett tag till. Tyvärr måste jag klaga lite på vädret som snart får mig skogstokig. En eller två beachdagar kan vi väl få i år iaf!? Jag som köpt ny bikini och allt....trist om den inte får komma till användning alls.

I eftermiddag ska vi träffa goa vänner. Det blir mat och mys på altanen hela kvällen lång. Tur mamma och pappa har inglasad altan och infravärme så vi slipper bry oss om det regnar utanför eller ej.

Imorgon kommer syrran hit också. Känns bra. Det känns att någon saknas här hemma.

Nu ska jag gå och förbereda lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback