detta inlägg blev postat i fel blogg:)

2012-06-21 13:35:30 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Skrivet den : 15 jun 16:32


Det blev mellis på altnen idag. Vi har haft en toppen dag jag och barnen. Bara tagit det lugnt och lekt hela dagen. Jag fick till och med slumra en stund på soffan medans Mira målade och Theo sov middag. Efter två sena kvällar behövde MR Theo sova en stund.

Nu sitter vi och väntar på att Maken ska komma hem från jobbet. Vi ska åka till mitt jobb och köpa present sedan åka iväg på stundentskiva. Makens kusin som tagit studenten idag.

I helgen blir det jobb för hela slanten... men det gör inte så mycket. Jag har haft tre välbehövliga "lediga" dagar och känner mig ganska utvilad. Tyvärr har huvudvärken någon form av peak... svårt att säga om det beror på de två dagarna framför symaskinerna eller om det är mina hormoner som spökar.

Nu ska jag iaf sätta på barnen kalasstrassen sedan bär det iväg.

Önskar alla studenter en underbar sommar! Här var det iaf en toppen dag att ta examen på. Solen skiner och vi får äntligen känna att sommaren är här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback