Nya glasögon och syskonmatchning

2012-06-19 14:04:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Foto: Observera: nya glasögon http://instagr.am/p/L5ei85oPQq/

Jag har gått och blivit med nya glasögon. Så roligt att kunna byta lite efter humör och outfit. Ett tredje par finns också, men de får jag visa er en annan dag.

Igår var vi lediga både jag och barnen. Vi hade en mysig dag här hemma och gjorde i stort sett ingenting. Jag fick ordning i några garderober och kan äntligen släppa det ur tankarna. Jag gillar att städa när man känner att det verkligen blir en förbättring, men hur tråkigt är det inte att städa garderober när ingen annan än jag ser skillnaden.

Måste ju visa mina senaste plagg till barnen. Det blev en somrig syskonmatchning. Man kan inte bli annat än glad av de härliga färgerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback