Godmorgon torsdag

2012-03-08 08:14:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Sitter här med en trött och gosig Theo i knät. Idag hade jag gärna varit ledig och hemma med barnen och myst. Sjätte dagen jag kör heldag på jobbet och det känns i kroppen. Huvudvärken är inte att leka med idag.Theo är väldigt snorig och det känns sådär att lämna honom på förskola. Jag hoppas han orkar hela dagen, eller att de hör av sig så att vi får hämta honom tidigare. Det har ju gått bra hela veckan trots rinnig näsa... men just idag känns han väldigt trött. Kan också bero på att han var vaken länge igår kväll och inte kunde komma till ro och somna.

Nu ska jag sminka mig sen är det dax att åka.

Godmorgon på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Vilken fin design du hade! Kolla gärna in på min blogg och var med och tävla om ett presentkort på H&M, kram.

2012-03-09 @ 04:16:38
URL: http://hnny.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hej!



Hoppas att de gick bra trots snoret. Kram på er

var rädd om dig

2012-03-09 @ 08:27:03
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback