Liten paus från cyberspace

2012-03-22 10:17:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


I helgen kommer jag att ta en liten paus från min blogg och mail. Vi ska nämligen åka upp till Dalarna på begravning denna helgen. Vi fick ett mycket tråkigt besked för två veckor sedan att en nära släkting gått bort i plötslig hjärtinfarkt. Så otroligt ofattbart och sorgligt. Ibland slår det en hur snabbt livet kan förändras. Jag tror man ibland bara får sakta ner livet, se på sin familj och vänner runtomkring och vara tacksam för varje dag tillsammans. Ingenting kan man ta förgivet.

Tills vi hörs igen vill jag uppmana er alla att njuta så mycket ni kan av den härliga vårsolen och krama era nära och kära lite extra just idag.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Beklagar!! Så hemskt när något sånt händer, min pappa fick hjärtinfarkt (en stor) för ett par år sedan o jag var rädd att det skulle vara slutet, men han kämpade på.. Hoppas begravningen iaf blir fin! Styrke kram.

2012-03-22 @ 14:57:00
URL: http://jennieshemochhjartan.blogg.se/
Postat av: Petra

Beklagar sorgen



Ja Greys e mitt favoritprogram oxå, följer inte ngn annan serie heller.



Styrkekram

2012-03-22 @ 21:02:44
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback