Mysmorgon och besök på VC

2012-03-02 10:54:11 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Vi har haft en mysig förmiddag jag och barnen. Båda startade dagen med en liten sovmorgon vilket jag tacksamt tog emot. Efter frukosten har vi suttit och byggt med duplo. Nu leker barnen tillsammans inne i lekrummet och jag hoppas de kan fortsätta med det ett tag.

Jag har ringt och rådfrågat vårdcentralen då Mira klagat på öronen. Vi ska dit i eftermiddag på en koll. Jag hoppas innerligt att hon slipper ytterligare penicillinkur.
Hon är iaf piggare idag och orkar leka. Matlusten har dock inte kommit tillbaka ännu. Hon är både blek och smal efter den här veckan.


Kommentarer
Postat av: Mariam

Stackars lilla sessan. Skönt i alla fall att du kan vara hemma med henne och bara fjäska.

2012-03-02 @ 13:02:37
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Härligt med lite mys. Hoppas det gick bra hos doktorn.



Kram

2012-03-02 @ 16:22:48
URL: http://ugglehuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback