Inte på humör

2012-05-29 11:42:35 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Jag försöker muntra upp mig själv med de söta bilderna på barnen från marknaden vi var på i fredags. Tyvärr hjälper det inget vidare.
Vi har verkligen haft en toppenhelg. Kunde inte ha blivit bättre. Mira har firats i dagarna tre och hon blev så glad över både kalas och presenter.
Idag känner jag mig som överkörd av ett tåg. Klockan ringde klockan sex och då var det bara att kasta på sig kläder och väcka barnen för att hinna köra dem till förskolan innan personalmötet började. Nu är jag hemma två timmar innan mitt riktiga jobbpass börjar... Jobbar stängning idag.
Vet inte riktigt vad som hände med mitt humör när jag vaknade. Känner mig deppig och trött. Inget känns roligt och jag vill bara lägga mig i sängen och sova tre timmar. Ibland hatar jag de kvinnliga hormonerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback