Sjukstuga

2012-05-14 10:56:23 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Jag älskar att vakna först av alla och få göra mig iordning i lugn och ro, sitta vid datorn en stund och inte höra något annat än fåglarnas kvitter och datorns surrande. Idag blev det just en sådan morgon. Det har varit en intensiv helg för barnen så de tog en sovmorgon idag och jag fick väcka dem klockan åtta.

Nu har jag just druckit min första kaffekopp och njuter än en gång av det tysta huset och datorns surrande (trots att datorn låter som en traktor och överröstar all form av aktivitet utanför fönstret). Jag är hemma och sjukskriven idag. Förskylning som satt sig i hals, näsa och ork. Orkar knappt gå uppför trappan till övervåningen. Huvudvärken är som ni kanske förstår ännu värre och igår var jag liggandes större delen av dagen. Jag har tur som har en Man som tar hand om barnen utan att klaga.

Lugn dag idag alltså och jag funderar på att åka och hyra mig någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback