Lämnat barnen

2012-11-19 18:46:25 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


 
Lämnade barnen hos mina föräldrar igår. Dom blev nästan irriterade på mig när jag ville krama och pussa på dem hundra gånger innan jag kunde släppa taget och gå ut till bilen. Försökte ta någon vettig bild som jag kan ha och kika på där borta när jag saknar dem för mycket, tyvärr är det numer omöjligt att ta bilder på busungarna. Sitta still vad är det?
 
Pratade med Mira nyss och hon hade det så bra så, Theo ville inte ens säga hej. Roligare att leka med bilarna i lekrummet än att prata med mamma tydligen.
Även igår vinkade de glatt hejdå åt oss när vi åkte iväg. Inga tårar där inte. Kanske tur att de inte har någon tidsuppfattning.
 
Nu ska jag packa en stund, sedan blir det en soft kväll i soffan. Jag har ont i ryggen och är för trött för att orka göra något annat. Imorgon har jag en heldag då jag hinner packa och uträtta ärenden. Vi har planerat att avsluta kvällen med ett besök på stadsbadet och få en varsin massage och sitta någon timme på relaxen med diverse bastusittningar. Lyxigt va!?:)

Kommentarer
Postat av: Mariam

OMG Lyxar ni innan lyxsemestern. Ni tar kål på mig. ;)

Svar: Ja och imorse sov jag till halv tio och satt och käkade frukost till efter tio med malou med pyjamasen på mig. Känn på den du!;) Ni kanske skulle följa Noahs önskemål ändå och åka på en liten weekend? Det är toppen må du tro. Fast det svider i både hjärta och ögon när Theo vägrar prata med mig på telefonen. Han saknar mig inte det minsta. Lilla skitungen;)
Therese

2012-11-19 @ 20:56:51
URL: http://Mammamariam.blogg.se
Postat av: Mariam

Mina föräldrar skulle inte ta barnen så länge. De har fullt upp ändå. Småpass på 1-2 timmar någon gång i månaden är alldeles lagom. Daniel föräldrar kanske skulle kunna men de tar deras andra barnbarn Melvin flera gånger i veckan så... Vi får vänta ett par år till och sen klarar de säg mycket bättre och då är det lättare för andra att vara barnvakt. Jakob är ju rätt krävande.

2012-11-22 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback