Första kiropraktor besöket

2012-10-18 14:27:25 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Så otroligt bra det kändes hos kiropraktorn. Det finns helt plötsligt hopp om att få bra igen. Hopp om att få bort huvudvärken och alla spänningar.
Jag fick träffa en jätte trevlig och kunnig dansk som verkade veta vad han pratade om även om jag knappt förstod hälften. På tisdag blir det röntgen sedan en behandling veckan därpå. Sen får vi ta det en dag i taget därifrån. Jag tror verkligen att detta kan hjälpa mig att bli bättre. Tänker fortsätta tro tills jag blir bevisad om motsatsen.
 
Efter besöket hos kiropraktorn har jag suttit och klippt bokstäver och mössor. Idag och imorgon står det firma på schemat och det kommer att bli en hel del beställningar färdiga är mina förhoppningar.
 
Ingen bild idag... bjuder på två näsat gång istället:)

Kommentarer
Postat av: Mariam

Ååå. Hinner ni klämma in en liten playdejt då kanske i eftermiddag? När hämtar du barnen?

2012-10-19 @ 07:02:23
URL: http://Mammamariam.blogg.se
Postat av: Mariam

Om ni orkar alltså. Annars gör vi egna äventyr (handla eller plocka kastanjer). :)

2012-10-19 @ 07:17:02
URL: http://Mammamariam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback