Mira älskar Leo

2012-10-04 17:06:50 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Idag fick Mira gå över till en förskolekompis/granne själv för första gången. Eller rättare sagt, vi följde med henne dit men hon får vara kvar där och leka själv. Faktiskt första gången jag lämnar henne så. Känns som ett stort steg. Inser att barnen börjar bli stora och att tiden går fort.
 
Theo är en aning bitter över att han inte också är stor tjej och han grät en skvätt över detta faktum imorse. Han avslutade samtalet vi hade med att säga "Jag kommer också att få stora bröst när jag blir stor, faktiskt". Vi får väl se hur det blir med den saken. Inte lätt att vara lillebror och alltid få göra allt två år efter storasyster... kanske tom 4 år efter i och med att han faktiskt är min lilla bebis fortfarande.
 
 
Ikväll ska jag och barnen på Me&I party. Få se om jag lyckas hålla i plånboken. Som ni vet så är jag rätt svag för det märket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback