Ska man behöva skämmas eller?

2012-09-11 08:56:41 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


När jag lämnade barnen på förskolan idag så frågade en fröken mig om Theo brukar gå omkring och säga "Förgrömmade unge" hemma också. Igår hade han suttit och lekt med en bondgård och det enda han suttit och sagt var just "förgrömmade unge". Tack o lov att han än så länge inte går och säger det till sina kompisar. Pinsamt.
 
Idag blir det på förmiddagen jobb hemma och i eftermiddag jobb i butiken. Jobb hela dagen lång. Men till helgen är jag ledig så det är bara att kämpa på fram tills dess. På lördag ska vi på bröllop. Ska bli jätte roligt! Så länge sen sist vi var på bröllop. Vi kommer att få besök av goda vänner från dalarna under helgen som också ska på bröllopet och passar på att sova här. Mamma och pappa kommer också ner för att hjälpa syrran att flytta. Kommer bli en fullspäckad helg.
 
Nu ska jag gå upp och värma en kopp kaffe i min underbara kapselmaskin och sedan blir det jobb några timmar.
 
Önskar er alla en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Lilly (Sandra)

Mysig blogg och fina bilder ♥

Vad gör du?
Kram

2012-09-22 @ 23:38:46
URL: http://lilly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback