Bara några veckor kvar

2013-04-29 08:23:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 
Snart fyller den här lilla solstrålen 5 år. Vart tar tiden vägen!?
 
Det var så mysigt att va på stan med syrran och Mira i lördags. Sådana gånger märks det hur stor hon blivit. Hon gick där med sin handväska med några mynt i och fick betala en bok och lite godis själv på loppisen. Så stolt och glad. Jag tror hon hoppade hoppsasteg under hela promenaden vi gick... och det var en bit.
 
Vad skulle jag göra utan min älskade dotter?

Kommentarer
Postat av: Petra Olsson

Så mysigt:)när kommer mina mössor o scarves?läängtar så,kram

Svar: De är påväg. Blir färdiga denna veckan!:) Kram
Therese

2013-04-29 @ 12:41:50
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback