Vårkänsla

2013-04-21 20:13:02 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Lånade en härlig bild från våra lördagsbarnvakter. Jag jobbade och Maken hade fotbollsmatch så barnen fick vara hos ett par vi känner från kyrkan. Som man ser på bilden verkar de ha haft en super rolig dag. Barnen var rätt speedade när de kom hem och Mira var övertrött redan vid sextiden och somnade sen inte förrän framåt tio på kvällen. Har kommit fram till att hon blir omöjlig om hon inte somnar innan åtta. Blir klockan kvart över åtta så är det kört och vi får henne inte i säng förrän efter nio. Mycket frustrerande. Idag somnade dock båda barnen ovaggade och jag och Maken får en välbehövlig myskväll i soffan.
 
Jag har jobbat hela helgen vilket känns i både kropp och knopp. Jag har överlevt helgen trots div krämpor men vet inte riktigt hur jag ska orka jobba två dagar till innan ledighet.
 
Visst är det härligt med vår i vårt land! Jag har slängt in alla overaller och vinterkläder i tvättmaskinen och hoppas nu att jag slipper se dem mer innan november. Har ni plockat undan vintern ännu?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback