Magen i v 28

2013-12-12 11:18:34 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Idag byter vi vecka och har nu kommit in i v 28. Ännu ett mål nått då bebisens lungor är färdigutvecklade. ca 30 cm och 1,1 kg väger den lille parveln nu.

Sparkarna blir starkare o starkare för varje dag, det känns att han växer.

När det gäller mig själv slutar jag gärna växa nu. Har aldrig varit så jobbigt att gå upp i vikt som denna gången. Jag verkligen hatar det och känner mig stor som ett hus. otymplig o tjock. Längtar mer än någonsin efter att få tillbaka min kropp. Så frustrerande att inte ens kunna gå på promenader för att hålla igång någorlunda. Min våg står fortfarande på error men nu sist visade den också att det var dax för batteribyte så jag hoppas att det beror på det och inte min vikt.

En läsare ville ha en färsk magbild o det är klart att vi ska bjuda på det. Min kavaj är ny och ett fynd från meandi och min säljares utförsäljning. Passade bra även till magen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det där är ingen fara! Du är INTE stor som ett hus! Ja magen är stor men det är ju bäbisen, inte du :)

Svar: Tack det var snällt sagt:)
Therese

2013-12-12 @ 20:02:18
Postat av: Mariam

Du är jättefin och nu är en tid då du får gå upp i vikt. Det tar vi tag i senare. Ingen ångest!!

Svar: Ska försöka dämpa ångesten:) Tack
Therese

2013-12-13 @ 18:54:37
URL: http://Mammamariam.blogg.se
Postat av: Mariam

Bra det gums! Ses imorgon!

2013-12-15 @ 14:09:00
URL: http://mammamariam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback