Sista veckan innan semester

2013-07-01 10:27:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «



 
Det var två tokiga barn jag fick hem igår kväll. Det blev ett mycket kärt återseende. Theo som hade sovit två timmar på resan var inte så sugen på att sova utan satte istället igång att leka med alla hans bilar. Rätt förståeligt, jag skulle inte heller vilja gå o sova direkt om jag varit borta över en vecka från huset. Han somnade sedan någongång efter 22... vilket är alldeles för sent egentligen och kommer antagligen att märkas på humöret framåt eftermiddagen idag.
 
Idag var det iaf pigga barn som lämnades av på förskolan och jag tror allt att de saknat även kompisarna där och alla leksaker.
 
Sista veckan nu med jobb och förskola, sedan blir det semester i fyra långa veckor. Ska bli fantastiskt skönt! Vi börjar semestern uppe i dalarna för att vara med på Makens systers bröllop. Härlig start på semestern.
Sedan blir det kålmården och liseberg. Längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback