5 åring löser kordord som morfar

2013-06-18 08:15:28 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


0

...inte riktigt men nästan iaf. skaffade en app med barnkorsord. Den visar bilder o barnet ska skriva ordet. Numer klarar Mira den appen själv. stolt man blir när de når nya utvecklingssteg.

Frågade Mira varför hon gick upp så okristligt tidigt imorse (före sex). Fick svaret: "För att pappa inte ska behöva va så e sam såklart"
Fick mig själv att minnas dagarna nör jag satt uppe med pappa innan sex på mornarna o käkade havregryn med mjölk.... det var nåt visst med de dagarna.

Kommentarer
Postat av: Mariam Hernsäter

Vad är det för app?? Vill visa Noah.

Svar: får återkomma om det, min mobil funkar inte just nu och jag kommer inte ihåg vad den heter:)
Therese

2013-06-18 @ 08:59:40
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Mariam

Oki.

2013-06-22 @ 18:08:18
URL: http://mammamariam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback