Sommarfest

2013-06-13 14:07:59 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
 
I tisdags var det sommarfest på förskolan. Barnen bjöd på skönsång, det var några lekar och det viktigaste av allt (enligt barnen såklart) var fikat som alla fick ta med sig eget. Det blev en mysig kväll tillsammans med barnen. På bilderna ovan är vi ute på tipspromenaden runt huset. Tyvärr är detta de enda vettiga bilderna jag fick med mig hem från den kvällen. Visst var de sommarstiliga!? Har några gruppbilder också men de vill jag inte lägga ut här på bloggen i hänsyn till de andra föräldrarna och barnen.
 
Jag är så glad över vår förskola. Underbar personal och goa barn. Jag är glad att vi hamnade just där, trots att jag inte var så glad när alla våra val av förskolor var fulla. Det fanns en mening med det också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback