Vabbelivabb

2013-06-13 09:42:18 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Lite mera energi på denna bilden än vad det är här hemma idag.
 
Det som skulle bli en jobbdag på hemmaplan för att beta av de sista beställningarna innan semestern blev istället en sjukdag med min älsklingsgrabb. Vi var så förvånade då Theo gick in o lade sig själv igår kväll. Maken hade tom bestämt att barnen skulle få va uppe lite längre då vädret var så härligt, men strax efter sju gick en kinkig liten grabb och lade sig själv och somnade på stört. Klockan ett inatt kommer han in till oss och är het som en ugn. Nu sitter barnen och ser på den andra filmen för idag och jag sitter här. Mysdag med andra ord. Febern verkar ha gått ner redan, men vi får väl se hur han ser ut under dagen.
 
Länge sen vi var sjuka nu så jag ska väl inte klaga, även om jag tycker väldigt synd om barnen så fort de blir lite dåliga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback