Jobb och semesterplaner

2013-05-01 10:34:08 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Idag blir det jobb för hela slanten. Jag har tryckt i mig 1g alvedon med 500 mg ipren och hoppas att de ska ta bort nackvärken för några timmar. Bara jag klarar mig från att börja gråta inför kunderna så får jag va nöjd.
 
Barnens dag på köpcentrat idag. Tänkte vi skulle gå en sväng där sedan med barnen när jag slutat jobba. Alltid trevligt när man kan hitta på nåt roligt. De har pratat om karuseller ett år snart och jag hoppas årets marknad snart går av stapeln så att vi kan få barnens behov tillfredställt.
 
På tal om karuseller så försöker vi planera årets semester för fullt. Jag är sugen på Danmark... men det har vi nog fått slå ifrån oss ändå. Kolmården och Astrid lindgrens värld är väl det som står högst upp på listan just nu. Båda ligger rätt nära också och kan göras på endagsturer... dock funderar vi ändå på att sova en natt i norrköping så att man kan göra kolmården på två dagar. Någon som varit dit och har några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback