Efter helgen värk

2013-11-04 13:27:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag är ingen bra dag. Vaknade med ont i magen... som att jag ätit nåt riktigt dåligt igår. Tog mig igenom morgonrutinerna och fick iväg barnen till förskolan.
Kom hem o mått dåligt hela förmiddagen. Det jobbiga är att det inte känns som bara "dålig mage". Känner molvärk i både mage och rygg... inte samma magknip som imorse. Sammandragningarna kommer och går, detta trots att jag bara suttit still hela dagen. Har gått o lagt mig nu i hopp om att det ska bli bättre om jag sover en stund...orkar inte heller sitta upp mer pga ryggen så sängen var enda valet.
Vill inte ha det såhär. Ska kroppen behöva reagera på detta viset bara för att familjen varit hemma under helgen? För att jag hängt två tvättar o lagat mat mer än under en vardag?

Orkar inte ens jobba mina två timmar idag. Hopplöst.




Kommentarer
Postat av: Linda

Usch stackare! Hur ska du orka flera veckor till. Kan du inte höra om du kan få ngn hjälp?

2013-11-04 @ 22:27:00
URL: http://familyspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback