Nyfrisserad

2013-11-19 08:51:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nyklippt grabb. Kände knappt igen honom igår när jag hämtade på förskolan, det gäller att memorera vilka kläder jag skickar iväg honom i så att jag kommer hem med rätt pojk.
 
Idag har barnen fotografering på förskolan. Ska bli roligt att se bilden sen även om jag tycker det är lite trist att de inte tar enskilda foton. Så sällan (läs aldrig) som man får en fotostudiobild på barnen.
 
Idag har jag kommit fram till vad som gör den plötsliga tröttheten som kommit över mig de senaste dagarna. Anledningen är att jag sover som en kratta på nätterna. Vaknar hela tiden, drömmer massa jobbigt och ligger oskönt hur jag än ligger. Lite tragiskt att det är 3-4 mån kvar av att "sova som en kratta". Skulle kunna tänka mig att lägga mig och sova en timme till redan nu, men riktigt så tragisk ska jag väl ändå inte vara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback