väggmålning

2013-11-10 22:11:28 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Theo ropade på mig igår med entusiastisk röst "mamma, mamma kom och titta jag har gjort en överraskning till dig"

När jag kommer ner får jag se att han målat halva sin vägg med tusch. Jag som alltid köper tvättbar tusch och så lyckas han hitta en av fem pennor som inte går bort med vatten.

Det jobbigaste var att han var så glad och stolt över sin målning.
"Jag kan skriva Theo jöttestort mamma".

Han förstod ganska snabbt att han gjort fel. Det räckte med att maken sa "Men Theo då"
Jag trodde vi kommit förbi sånt här nu när barnen är så stora. Brukar skryta över att de minsann aldrig målat på väggen o gjort sånt bus... där fick jag för det.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh nej!

2013-11-11 @ 20:31:16
URL: http://familyspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback