Kasslerskinkor och simfötter

2013-10-11 10:46:08 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 
 
Fattar ni att jag somnade efter mitt blogginlägg igår och tog mig inte upp förrän typ tre timmar senare! Snacka om att vara känslig mot aktivitet. Känns ju inte som att ett besök hos sjukgymnasten och en halvtimmes promenad ska behöva landa i tre timmars sömn.
Idag har jag varit och simmat en liten stund efter att jag lämnade barnen. Plockade fram min gravidbaddräkt som jag köpte sist vi var till gekås. Visade sig att det var en storlek mindre än vad som stod på lappen så med kasslerskinkor och halva brösten framme hoppade jag lätt som en fjäder i vattnet. Blir galen på alla sega gubbar o tanter som ska simma två och två i simbassängen. I banan för snabbsimmare simmade två gubbar i sakta tempo och där är det så smalt att man inte kommer förbi varandra = mycket irriterande. Fullproppad med illamåendetabletter och tabletter för halsbränna så funkar det helt ok att simma en stund. Mådde inte så bra efteråt dock, men ändå nöjd att jag tog mig ut på någon motionsaktivitet. Måste ju testa mina vingar lite och se vad kroppen klarar av om jag ska kunna jobba framöver igen.
 
Idag ska jag försöka undvika att sova tre timmar... men det blir nog ändå en lugn eftermiddag innan det är dax att hämta barnen igen.
 
Fredag idag det betyder att helgen är på ingång. Inga planer har vi men det ska bli mysigt att ha hela familjen hemma i två dagar.

Kommentarer
Postat av: Tea

Gillar bloggen! kolla gärnain min:)//Tea

2013-10-12 @ 14:56:08
URL: http://lacer1980.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback