Kvalitetstid med moster och Vicke

2013-10-15 08:50:03 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
I söndags tog min syster och hennes sambo med sig barnen till stadparken och lekte några timmar. Jag uppskattar verkligen dessa små stunder när de erbjuder sig att ta barnen. Både för att jag och maken får chansen till några timmar på tu man hand men också för att jag vet att de själva också får energi av och vill vara med barnen. Jag tror alla fyra sken lika mycket när de kom tillbaka från utflykten, även om de vuxna säkert somnade rätt ovaggade när de kom hem sen på kvällen:)
 
Mira hade träffat en kompis vid lekparken. Simon hette han. Jag frågade Mira om hon blev kär i Simon, varpå jag fick svaret. "Mamma, vi pratade faktiskt inte denna gången om vi skulle bli kära i varandra eller inte" Så suckade hon och himlade med ögonen åt mig.
 
Vi hade en skön helg och jag som är ensam hemma hela dagarna njuter verkligen av att det blir lite fart och fläkt när hela familjen är hemma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback