Tårarna rinner

2013-10-04 10:19:36 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Seriöst. Hur blödig får man va!? Imorse började tårarna rinna när jag kom upp och fick se barnprogrammet som Mira satt och såg på där två småtjejer fick sjunga med sin stora idol Molly sandén. Jag kommer på mig själv med att bli tårögd och ibland börjar jag hulka innan jag fattat att jag själv gråter. Dessa gravidhormoner är inte att leka med alltså.
Mina andra tårar för dagen kom när Theo kröp intill mig och ville sitta nära nära när han tittade på tven. Dom där orden "Jag älskar dig mamma" som kommer så ärligt och spontant. Älskade barn.
 
 
Mina känslor sitter lite utanpå kroppen just nu och det betyder väl att jag har närmare till både skratt och tårar. Idag ska jag och syrran vara sjuka tillsammans och jag ska åka och hyra en film. Har lovat mig själv att välja en komedi, för man får ju välja sina tillfälle till att gråta... även om jag säkert kommer hitta något snyftigt att gråta till i en komedi också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback