Fotosession höstlöv

2013-09-23 10:53:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
 
 
 
 
 
 
Jag älskar att hösten kommit med sin klara friska luft. Då får man passa på att vara ute en stund varje dag och andas in den härliga luften. I helgen passade jag på att vara ute den lilla stund jag orkade med barnen och fota lite. Jag önskar jag orkade busa, kratta löv och vara ute och njuta ännu mer men får vara glad över de små stunderna och de gör gott för mitt illamående. Anstränger jag mig de minsta lilla för mycket så får jag dock igen det hundrafalt lite senare under eftermiddagen och kvällen.
 
Idag ska jag börja på en ny bok och njuta av solens strålar som skiner in genom fönstren.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback