Höstpromenad med kottplockning

2013-09-15 14:23:34 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 
 
 
 
 
Tog en promenad upp för kullen till skogen som ligger 100 m från vårt hus. Mira ville ha lite eftermiddagspyssel och bad om att få plocka kottar som hon kunde få måla.
Jag är ensam hemma med barnen 5 timmar idag så jag var tacksam över en liten paus från husets fyra väggar. Nu har de målat några kottar och ligger och slötittar på en film i Theos säng. Det får bli en lugn eftermiddag då jag inte har orken att sysselsätta varken mig själv eller barnen.
 
Gissa vad!? Kände tryck neråt och sammandragningar bara den lilla backen jag gick upp till skogen. V 15 nu och redan sammandragningar, vill inte ens försöka gissa mig till hur det kommer att kännas i v 25. Vi får sätta delmål precis som med de andra två och ta oss till v 24 till att börja med. Har man sen kommit till v 28 så kan man andas ut lite iaf även om det är alldeles för tidigt för lilla parveln att komma då. Skönt också att veta att sammmandragningarna inte påverkat på farligt sätt med de andra två och jag har ju gjort det här förr och vet vad kroppen klarar och inte klarar. Men klart att oron finns där och klart att det är jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Va häftigt att ni också väntar trean. Vi är lika långt gångna med ju. Kul!! & grattis

2013-09-16 @ 21:14:36
URL: http://familyspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback