Tittar tillbaka

2013-09-12 09:19:11 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Blåbärsplockaren
 
Man kan inte tro att dessa bilder är tagna med en kvarts mellanrum. Jag är säker på att det var precis så kallt i vattnet som man tror. Barnen försökte le och säga att det var jätte varmt, men jag tror att de överdrev en smula. Årets sista dopp blev det iaf (bilderna är tagna i mitten av augusti).
Jag är så glad att vi fick ett tillfälle att sova en natt vid vår sommarstuga i skogen. Det var så mysigt att sitta där med mamma, pappa och barnen.
 
badaren
 

Idag fick jag beviset på att jag inte riktigt har alla hästar hemma just nu. 
Jag ropade ner barnen för att åka till förskolan, satte på dem skorna och upptäcker först då att Theo fortfarande har pyjamasen på sig. Tänk om jag kommit dit med honom i pyjamasen! Vad skyller man på då?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback