6 veckor

2014-04-10 09:55:59 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 
Lilla grodan växer så det knakar. Var på bvc-besök igår och då hade han krossat 5 kilos strecket och låg nu på 5,3 kg samt var 56 cm lång. Han fortsätter gå upp kring 400-500 gram i veckan, vilket är väldigt mycket. Jag tycker det känns tryggt att veta att han får i sig det han ska och att han ha lite att "ta av" om han blir sjuk eller hamnar i en period då han äter sämre.
 
Idag har vi en lugn förmiddag här hemma. Jag laddar batterierna inför påsklovet. De stora klättrar verkligen på väggarna efter 2 dagar på hemmaplan och det är lite frustrerande då jag inte riktigt vet hur jag ska få dem nöjda. Ska fösöka planera in några lekdejter iaf så att vi har nåt att se fram emot varje dag.
 
Sitter och planerar 30 års kalas *2. Har lite ångest över att fylla 30 faktiskt. Trodde inte att de här åren mellan 20 och 30 skulle gå så rysligt snabbt. Å andra sidan har man ju hunnit med hur mycket som helst de här åren. En make och tre barn är ju inte så illa pinkat.
 
Någon med bra tips på vad man kan äta/göra/duka på en 30års fest?

Kommentarer
Postat av: Mariam

Inte på måndag men sen ska jag kunna träffas.

Svar: Toppen! Tisdag eller onsdag tycker jag vi bokar in då.
Therese

2014-04-11 @ 06:45:50
URL: http://Mammamariam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback