A smile to die for

2014-04-06 20:16:19 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Ibland blir man sådär speciellt utvald och får ta del av det där supersöta leendet. Så härligt att börja få lite gensvar när man pratar med honom.

Idag har vi haft en mysig dag med besök från fam. H. Fikat, snackat o nöjda barn som lekte som aldrig förr.

Imorgon är det måndag igen och ny vecka. Undra om det är veckan då jag på allvar ska ta tag i mig själv och mitt amningssug (Alltså eviga sug på mat och socker i mängder) kanske är det också veckan då jag ska ta tag i mina o barnens vardagsrutiner. Dax att stiga ur bebisbubblan och inse att vardagen rullar på. Ta oss ut på aktiviteter så som dansen och öppna förskolan. Ett nytt steg som trebarnsmamma.


Melvin o Mira i en salig blandning. Kan ni se vem som är vem? Ganska lika va?

Kommentarer
Postat av: Mariam

Tack för igår! Vill ses snart igen!

2014-04-07 @ 07:16:59
URL: http://Mammamariam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback