En sån dag

2014-04-04 19:46:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «




Pust... att den här förkylningen aldrig ska ge med sig. Jag har feberfrossa på kvällarna o har mått rätt pissigt senaste veckan. Migrän nästan hela veckan och yrsel. Samma känsla som jag hade när min hemska kroniska huvudvärk "föddes". Det var faktiskt ganske länge sen jag hade så här kraftig huvudvärk... graviditeten förde ändå nåt gott med sig på den punkten även om jag kroppsligt mådde hemskt på alla andra punkter.

Idag har varit en dag då jag och barnen bara varit arga och ledsna på varandra. De stora barnen bara bråkar och kan absolut inte leka med varandra utan att bli osams. Oerhört frusterande!

Jag rymde därför ut på en promenad nu på förkvällen och den gjorde gott. Njöt av solnedgången och marskatternas klagovisa.

Imorgon är Maken hemma o då tar vi nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback