Bilder v 35

2014-02-04 11:58:00 Graviditeterna
» Kommentarer(2) «


Eftersom detta med största sannorlikhet är sista graviditeten kände jag att jag ville föreviga magen med några studiobilder innan bebisen kommer. Det blev många fina bilder och jag tänkte visa några för er här på bloggen.
 
Då jag inte alls känner mig bekväm i min kropp denna graviditeten så är jag glad att fotografen lyckades ta bilder som jag ändå kan se på utan att må dåligt. Mycket fokus på magen och den kommer jag alltid att vara stolt över. Även om det är otroligt osmidigt och tungt att vara stor så gillar jag min bumling till mage. Otroligt också att se hur mycket kroppen kan förändras på så kort tid och sedan gå tillbaka (förhoppningsvis) till ursprunglig form efter att bebisen är född.
 
Ni som tycker det är äckligt med mycket hud eller magar i allmänhet får blunda nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Jättefina bilder :) Och vacker är du såklart!

Svar: Tack snälla du
Therese

2014-02-04 @ 13:34:48
URL: http://sarasrum.blogg.se
Postat av: Linda

Så fina bilder på dig och magen! Gillar speciellt den andra! Mysigt att ha. Jag fick nästan lite ångest nu för jag har tagit bilder med de andra två så jag måste kanske göra likadant nu....

Svar: Tack :) Det finns väl inga måsten. Gör som du tycker känns bäst :) Det var ju inte så länge sen du tog de sista ;) Jag skulle vilja göra en riktig newborn fotografering med bebben sen, synd att det ska va sy dyrt bara hos fortograferna. Jag får börja öva själv så kanske jag kan få till några bra bilder istället.
Therese

2014-02-04 @ 14:24:06
URL: http://familyspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback