Stoltare finns inte

2014-02-25 20:34:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Idag kom barnen o hälsade på mig o lilleman på BB. Jag började nästan böla när jag fick se dom... får tårar i ögonen nu när jag skriver om det. Älskade barn.

Båda blev så glada över att träffa lillebror. Mira ville hålla länge och flera gånger. Stoltare storasyster finns inte. Theo tyckte det var lite läskigt så han nöjde sig med att pussa på honom istället.
Jag ville inget hellre än att följa med dem hem sen när de åkte.

Jag ligger i en sal med två andra mammor o bebisar. Hela tiden skriker någon bebis och en av mammorna har redan börjat snarka.

Anledningen till att vi är kvar är för att lillebror vägde lite för mycket för sin ålder och de har fått lov att testa hans blodsocker flera gånger. Testerna har vart bra men nu vill de se så att amningen kommer igång innan vi släpps ut härifrån. Jag får försöka tänka på att det är för bebisens bästa och att vi imorgon förhoppningsvis får åka hem till vardagen igen.

Nu ligger jag o väntar på att han ska vakna o vilja amma en stund så att vi kan sova för natten sedan. Håll tummarna att vi slipper bli alltför störda inatt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men åhhhhh!!! Stort grattis! Så himla söt och fin han är. Äntligen är han ute! Längtar efter att höra hur förlossningen gick och hur du mår nu efteråt. Hoppas dina krämpor försvunnit och att du bara får njuta av lillen och syskonen.
Massa grattis och kramar till er!

2014-02-26 @ 13:46:53
URL: http://familyspace.blogg.se
Postat av: Elin Tolf

UNDERBAR BILD! Lycka till nu med Lilleman och din fina familj!
GRATTISKRAMAR =)

2014-02-26 @ 16:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback