Snö, fika och slapparhelg

2014-01-12 11:51:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Några bilder från instagram (frunordquist heter jag där om någon vill följa mig) denna helgen. Gårdagen spenderades med goa vänner. Vi trotsade sjukdomarna och träffades för lite fika och pizza. Jag njöt av att träffa vänner för första gången på länge. Är så galet trött på att va hemma, vara sjuk och inget orka göra.
 
Idag snöar det utanför dörren och barnen rusade ut så snabbt de fick för att leka lite i det efterlängtade vita pudret. Det ska bli kallt nu i veckan som kommer så jag hoppas innerligt att det vita som kommer idag kan få ligga kvar nu ett tag.
 
Idag är annars en lugn dag. Maken och Mira spelar spel, Theo leker med lego och jag sitter här en stund. Försöker få lite tvätt och städning gjort i lagom tempo. Imorgon är det måndag igen och en sån där vecka när jag behöver ordna med massa papper hit o dit. Sjukskrivning, mammapeng och företagspyssel (avsluta året så att jag kan ta "ledigt" därifrån sen med gott samvete).
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback