Theos nya rum

2014-01-31 09:05:48 Huset & Inredning
» Kommentarer(1) «


Här har ni ett litet kollage (taget från min instagram) på hur Theos rum blev till sist. Den stora förändringen syns egentligen inte på bilderna och det är taket som numer är vitt istället för hemsk furu som det var innan. Fattar inte att det kan bli sån skillnad att få ett vitt tak och vita väggar (var blått innan). Helt plötsligt växte rummet med 1/3. Det är ett litet rum och grabben har många leksaker så det är svårt att få till det bra med förvaring och möblering. Bordet med lego ska bytas ut till ett högre skrivbord istället som han önskat sig.
 
Annars är jag väldigt nöjd med hur det blev att se ut och "fotoväggen" med flygplanet piggar upp rummet och gör det till ett riktigt "Theorum". Snacka om idolbild i storformat.
 
Nu är alla på plats och det som är kvar att göra är att plocka bort allt som inte fick plats/har rensats ut. Hatar sånt som man inte vet om man ska slänga, spara eller skänka vidare. Det får bli helgens syssla. Idag ska jag vila för jag har galet ont i fogarna.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariam

Ser jättebra ut! Fototapetern såg jag sist och den är underbar!
Här är vi fortfarande sjuka. Jag blir tokig!!

Svar: Ja Theo stormtrivs och det är huvudsaken. Frågade vad det bästa med rummet var och han svarade flygplanet och lakanet i sängen :) Att det inte ger sig för er! Suck. Går det runtrunt? Jag har själv varit dålig från jul o fram tills nu så jag vet hur det kan va. Äntligen kan jag svälja utan att det känns som knivar i halsen. Så nu ska jag inte vistas ute o få fler basiller innan jag ska föda... om jag kan hålla mig vill säga. Fast jag träffas gärna för en lunch eller så när du är frisk!
Therese

2014-01-31 @ 14:37:13
URL: http://Mammamariam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback