LillZlatan gör premiär

2014-06-17 15:44:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Fotbollsträningspremiär, förskoleavslutning, sommarlov, kalas i mängder och bebis som växer så det knakar. Mycket som händer runtomkring oss nu och det är en härlig tid. 
 
Theo har äntligen (enligt honom själv) fått börja på fotbollsträning och det är så roligt att höra hur han pratar om denna träning, hur han laddar upp med att flera dagar i förväg bestämma vilka kläder han ska ha, vem han ska "vara" (Zlatan eller Mezzi) och vilken vattenflaska som ska få äran att följa med. I söndags var jag och Melvin med och tittade och jag är numer en frälst fotbollsmorsa ;) Så roligt att se hur han med största koncentration och allvar gick in i varje övning som att det gällde hela hans framtida kariär inom fotbollen. Trots att jag är så långt ifrån sportnörd man kan vara och har noll intresse för dessa bollar och andra tidsfördriv så gillar jag att Theo blivit sånt bollfreak. Det var trots allt det att min make spelade fotboll som gjorde att jag föll för honom lite extra. Tro det eller ej. Det är allt nåt speciellt med de där fotbollskillarna. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback