Viktigast i mitt liv

2014-06-05 10:42:43 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 
Det finns några människor som speciellt lyser upp mitt liv och det är min familj. I helgen som var så var mina föräldrar på besök och vi firade pappa som fyllde år. Han blev bjuden på en gokart tur och jag lovar att vi som stod och tittade på hade minst lika roligt som de som åkte. 
 
 
Den här bilden stinker testosteron ;)
 
Pappa firar... att han kan köra? Att han åkte förbi Viktor som just hade kraschat in i en vägg? Ingen som vet...
 
Tuffa män
 
Det va ju tur att det fanns en prispallplats till alla. 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Mindy

Fina bilder..kram

2014-07-03 @ 00:24:02
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback