Hemsytt när det är som bäst

2014-03-21 16:46:55 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Sitter och sneglar mot symaskinerna hela dagarna. Längtar tills orken och tiden finns där för att sätta sig och sy en stund. Behöver göra vårmössor till barnen och några byxor och bodys till Melvin.
Det är roligt att kunna plocka fram det jag sytt under graviditeten och inse att det både passar och ser bra ut. Ovan är tre bodys jag sytt till lillen och även om de har några skönhetsfel så är det roligt att det blir använt.
 
Den stickade overallen har mamma gjort och den används flitigt nu när vi är ute. Perfekt när det är vår i luften och lite varmare. Fleeceoverallen känns lite för varm att ha i vagnen och bilstolen.
 
 
Hemsytt är både bra, roligt och miljövänligt. Mer sånt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jättefina bodys! Och overallen är ju underbar, den hade jag köpt direkt ;-)

2014-03-22 @ 23:20:51
URL: http://familyspace.blogg.se
Postat av: Mariam

Han är ju så söt!! Jag dör!!

Och vad duktig du är med en kamera. Jag får aldrig till sådana bilder som du. :(

2014-03-23 @ 07:11:56
URL: http://Mammamariam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback