Som i reklamen...

2014-03-25 11:37:20 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Som min mamma skrev när jag la upp denna bilden på instagram. "Det är bara hundarna som saknas" Som i ikea reklamen alltså (visst är det väl ikea?)... ibland undrar man på vilken kvadrat cm man själv fick plats. I natt var en sån här natt man helst vill radera ur sitt minne. Den enda som sovit är Mira o tack o lov lät hon oss andra sova till iaf sju innan hon kom upp imorse. Dom här vakennätterna har jag verkligen inte saknat.
 
Idag har vi en hemmadag jag och barnen. Jag har hunnit med att storstäda huset och känner mig fylld av lite ny energi efter natten. En städad stuga som luktar citron gör huvudet lite lättare och humöret gladare.
 
Melvin premiärsover ute i vagnen på altanen i dag. Skönt att han kan sova i vagn och att han somnar när man börjar rulla lite... annars somnar han helst i famnen och först då kan man lägga ner honom i vaggan. 
 
Nu börjar det bli dax för lunch... ingen rast ingen ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback