30 år igår

2014-05-07 09:46:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Ni är allt några tappra besökare som inte tappat hoppet om mig. Tiden sen påsk har gått så snabbt och dagarna har varit fullproppade, därav tystheten här på bloggen.
 
Igår firade jag min 30års dag. 30 år! Jösses, vart tog tiden vägen?
Jag vill börja med att tacka alla vänner, familj och släkt som jag blivit firad av under dagen igår men även under påsk då jag firades i min barndomsby. Jag har fått så fina presenter att jag blir alldeles tårögd. Tack!
Tack mamma o pappa för allt ni fixade till festen uppe i dalarna. Tack sis för att du offrade dig och förlorade mot mig i bowlingen igår så jag kunde få behålla mitt glada humör hela kvällen. Tack svärfar som tog hand om de stora barnen så vi fick en barnfri kväll på stan (barnfri inte babyfri). Tack alla.
 
Nu följer en liten bildbomb. Bilderna får tala för sig själva...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Stort grattis till dig!

Svar: Tack :)
Therese

2014-05-07 @ 21:16:11
URL: http://sarasrum.blogg.se
Postat av: Linda

Stort grattis i efterskott!!! Dukningen var jättefin! Ser ut som vi tänkt väldigt lika haha. Du får se när mina bilder kommer från min 30 års fest sedan... Pom-pomsen ;-)

2014-05-30 @ 23:12:20
URL: http://familyspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback