Helgplaner

2014-11-07 14:08:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
 
Nu sitter vi och väntar på att mina föräldrar ska komma hit och sova här i helgen. Självklart ville de komma och hälsa på nyfödda barnbarnet.
 
Jag har roat mej med att baka en kaka och storstäda huset idag. Om det finns nåt jag totalt avskyr så är det allt plockande det blir av tre barn här hemma. Ja, nu ska jag inte bara skylla på barnen, jag o Maken kan allt stöka till vi också. Fast det här med att ta en leksakslåda och hälla ut den över en hel våning det är en sysselsättning barnen klarar bäst, och snabbt går det.
 
I helgen blir det inte många knop. Bebismys och god mat varvat med varandra.
 
Kaaaaaanske vi tapetserar köket på söndag när mamma o pappa åkt hem. Vore så skönt att få det klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback