Jag har blivit moster!

2014-11-05 23:12:37 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 
Natten till måndag skrev jag ett inlägg här på bloggen då jag satt uppe mitt i natten och vakade samtidigt som min älskade syster låg på förlossningen och kämpade.
 
Strax innan kl 4 på natten så föddes en liten goding som än så länge går under namnet "Sessan". Igår var jag och Mira och hälsade på det lilla underverket. Så söt och helt perfekt liten flicka.
Jag är kär i henne redan. Så glad att vi snart kommer att vara grannar och jag får komma och pussa på henne precis så mycket som jag vill (eller tills de sparkar ut mig)
 
Jag som tyckte jag själv hade en liten spädis nyss. Vad hände där liksom?
 
Lite skillnad på storlek och lite skillnad på samarbetsvilligheten.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariam

Nu fick ju Mira nästan en lillasyster i alla fall. De kommer ju växa upp väldigt tätt i och med deras nya hus också.

Snuffsa lite för mig också!!

2014-11-07 @ 08:47:04
URL: http://Mammamariam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback