Omöjliga julkort, sjukdom och promenad i urskogen

2014-11-15 10:01:58 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Swish säger det så har en vecka gått. Denna veckan har kantats av sjukdom. Mira fick feber i söndags men var jättepigg på måndag igen. Hemma måndag och åter på förskola på tisdag. På onsdag kväll kom en till släng av feber. Ingen direkt förkylning eller så bara feber. På torsdagen pigg som en lärka igen. Då fick hon dock va hemma även igår fredag och nu hoppas jag att vad hon än haft ska va borta.
Resten av familjen har varit friska och så hoppas jag det ska förbli.
 
Igår var alla tre barn hemma och jag tror att både dem och jag klättrade på väggen en aning. Därför begav vi oss ut till skogen en sväng för att plocka lite grenar till ett projekt i Melvins rum. När vi kom hem försökte jag mig på den årliga julkortsfotograferingen. Helt omöjligt att få en vettig bild på alla tre. Denna bild ovan på grabbarna grus är dock väldigt söt.
 
 
 
 
 
Nu är det helg igen och idag står skridskoåkning på schemat. Skönt med lite lugna dagar när hela familjen är lediga. Är det dock någon som vill hitta på nåt så är vi alltid öppna för lite sällskap och lek!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback