Bilstolsbyte

2014-10-15 09:51:00 Melvin växer och utvecklas
» Kommentarer(0) «


 
Idag fick Melvin flytta över till den lite större bilbarnstolen. Den bakåtvända varianten. Jag hade en bild av hur jättestor stolen skulle bli och har haft lite ångest över att vi borde köpa en ny som är lite mera ombonad än denna. Men nu när jag provsatt honom i den så kändes det mycket bättre än i tanken. Han fyller ut den bra, åtminstone nu under detta halvåret då man har lite bylsigare kläder. I babyskyddet hade han inte fått plats med någon overall. Nu sitter han högre upp och kan se ut genom fönstret vilket säkert också kommer att göra honom nöjdare i bilen. Jag gillar maxi cosi då kan man sätta den i lite lutande läge. Min förhoppning är att han ska kunna sova gott även i denna stolen.
 
Idag har jag och Melvin en hemmadag. Jag ska ta och sammanställa några beställningar jag har men annars blir det en lugn dag. Melvin har sovit dåligt denna veckan och han är väldigt gnällig när han är vaken. Jag gissar på att det är någon tand på gång nu igen. Måtte de komma nu i rasande fart så vi slipper dra ut på detta jobbiga så mycket längre. Med tanke på hans vakenperioder så är det bra att jag inte har några planer idag, då kan jag slå mig ner på golvet brevid min lilla gullgroda med gott samvete.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback