Höst fotoshoot

2014-10-13 13:50:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Vi har haft en helt fantastisk helg. Så mysigt att komma upp till dalarna såhär när hösten är som bäst. På lördagen fick vi riktigt härligt väder också så vi passade på att gå ut en sväng och ta några bilder. För en gångs skull var det Theo som fastnade mest i kameran, det hör verkligen inte till vanligheterna.
Min fina pojk.
 
Under helgen har vi försökt träffa så många vi bara hunnit med. Våra familjer och några av våra barndomsvänner med familjer. På lördagkvällen var jag och fyra goa tjejkompisar ut och käkade på restaurang. Vi hade en toppenkväll utan gubbar och barn med mycket skratt, nostalgi och allvarliga samtal. Jag älskar att man kan träffas igen efter månader och ibland år men ändå klicka och få det att kännas som att det var igår vi satt på cyklarna påväg hem till någon i gänget för att hänga hela nätterna långa. Man är lyckligt lottad som har så fina vänner.
 
 
 
 
 
 
   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback