Babyshower

2014-09-13 11:41:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Under några veckors tid har jag och några tjejer planerat en babyshower för min älskade syster. Nu är det bara knappt två månader kvar innan jag ska bli moster för första gången. Jag längtar efter det lilla pyret så otroligt mycket. Längtar efter att få se vad det är för en liten människa som gömmer sig där i magen. Att bli moster känns stort, nästan lika stort som att själv bli mamma. Tänk att min lilla lillasyster ska bli mamma. När växte den där lilla tjejen upp och blev en vuxen självständig kvinna?
 
 
Vi överraskade Emilia med att lura ut henne på stan med en kompis och samtidigt invadera hennes lägenhet och gå bananas med serpentiner och ballonger innan hon ovetandes kom hem igen och upptäckte att vi var en hel hög med tjejer, barn och en pappa i vardagsrummet. 
 
 
 
 
 
 
En sak är säker. Millie kommer att bli den bästa mamman!
Så klok, vis och omtänksam tjej med ett hjärta av guld. 

Kommentarer
Postat av: KniktElin

Men vilken glad överraskning! Härligt att du har börjat skriva igen! Saknar dig och hoppas vi ses snart framöver Kram

2014-09-13 @ 23:06:59
URL: http://www.kniktelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback