Måndag

2014-09-15 09:20:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Vi har haft en riktigt bra helg. Träffat vänner och umgåtts med familjen. Barnen har varit glada och vi alla har varit friska. Skönt att förra veckans förkylning släppt taget om mig. Den enda som inte är på topp är väl Melvin. Han kämpar för fullt med att få upp de två första tänderna och det stör både dag och nattsömnen. Jag hoppas innerligt att det är jobbigast med de första tänderna och att vi/han slipper gå igenom samma visa vid varje liten bissing som ska upp.
 
Idag är det tandläkarbesök med Theo på agendan och Mira ska åka hem till en kompis i eftermiddag efter skolan. Lite lagom med planer såhär en seg måndag efter valnatt.
 
Hoppas ni alla får en bra start på veckan!
 
Promenad med familjen i lördags. 4 km på en timme...snabbare har jag ju gått i mina dar.
Ser och låter mer idylliskt ut än det var.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback